2010年8月18日 星期三

沙巴估你唔到之旅 – Day 4 (Gayana Eco Resort) Part II



好開心呀訓醒第2日勁好天呀我同亨利都忍唔住狂影相...

     





      


 *   就係依D Ocean View房, 可以由露台樓梯直接落水架...

 

      


  *  個海真係超多魚呀~!



      


      


  食早餐既地方都係尋晚既西餐廳, 不過我地揀左坐另一邊



      


  依隻船仔係用黎送早餐去果D露台房架



      




      


 早餐係半自助形式...  我既 main course 揀左餐廳推介, 仲有羊架食, 果然又靚又好味!



      


 亨利揀左窩夫做早餐, 一樣好味!



       


  *  新鮮既番石榴汁, 好香好好飲...



      


  藍天下既 infinity pool, 好靚呀~



      


  *  Gayana 島上的其中一邊水腳屋! 藍天白雲下個環境真係好靚!



      




      


  *  島上既沙灘仔



       




       


 *  食飽早餐就同亨利去左 resort 既海洋中心參觀 (每日開放時間: 10-11am & 3-4pm)





       


  *  海洋中心有個好 nice staff 講解, 仲叫我地去 Touch Tank 任摸海星海參





       


  *  亨利攞起隻超重海參影相



      


  我好開心攞住其中兩個大海星影相



      


  *  我同亨利養左一個細珊瑚, 仲有一張 cert 做留念呀 (RM15) !



      


 *  就係依個細珊瑚啦...  海洋中心會幫我養大佢, 跟住放佢去大海架!



      


  *  海洋中心四周既環境真係超靚呀~



      


      


      


 天氣好好, 水底俾尋日真係清好多喔!



      


      


 *  真係好唔捨得 Gayana 下晝 1 點我地就要坐船離開啦... 再見~~~!







5 則留言:

  1. D相好令啊!呢到無咩人來?
    [版主回覆08/23/2010 13:53:00]多謝多謝~
    拱岩入住個日唔係太多人, 真好! 加上可能去個海洋中心既時候, 其他人都係去左游水, 所以~~~

    回覆刪除
  2. 唔知d房入面有無冷氣呢?我十月去沙巴都好想去住返一晚呢, 你係點book架, agent book?
    [版主回覆08/26/2010 09:35:00]梗係有啦... 個房仲有兩張卡, 一張係長期插住, 所以入親房就有冷氣, 勁舒服喔~!
    我地via 當地agent <完美假期> book 架!
    你可以 send email to Kevin [kevin@perfectholidaysborneo.com]  攞update 既酒店package睇下, 佢地包埋車接送, 好好人...

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:56

    哈~ 亨利托住原來係海參,我以為係氣布來咋
    [版主回覆08/31/2010 10:19:00]我都係第一次見咁大條同咁長咋...  大開眼界呢~ 

    回覆刪除
  4. 呢度超正呀!睇完你地D相真係好想去。
    [版主回覆08/31/2010 10:20:00]依樹真係好relax, 簡直係十個靚喔~~~! heheee...

    回覆刪除
  5. 你好..我係路過的..由於我也PLAN 去GAYANA ECO RESORT住
    我想問係點BOOK家..
    係咪有船接家係沙巴市中心?
    [版主回覆06/23/2012 10:49:00]你好呀~
    我在完美假期book的~
    如果你有時間, 可以睇埋我整個沙巴之旅blog,
    佢地有埋接送, 連不同酒店的package任你揀架~
    跟住你在香港入deposit俾佢, 落左機再俾埋尾數就可以了!!!
    住Gayana佢地在碼頭有專船接來回的, 不用擔心~
    Enjoy~ ^^
    (你可以搵 Kevin
    kevin@perfectholidaysborneo.com)

    回覆刪除