2007年2月27日 星期二

忽然間~~

最近因為聽了兩個人既故事, 自己就忽然下定決心 ----> 儲錢!! 

依兩個人雖然有D恐怖, 我指佢地係慳到無人有個隻, 不過真係好驚人; 其中一人只係大我一年, 已賺左第一桶金!! 嘩, 天呀!!! 有無咁既可能呢? 好明顯依位朋友一定唔會單靠每個月份糧啦....不過, 自問真係好有衝動去學下投資; 其實, "投資"係一項好深既學問, 加上我依D無乜膽量既人, 睇黎都係穩穩定定算啦!! 加上馬年今年唔適宜投資喎, 所以都係睇住人地發吧啦!!

不過, 我好深信 "滴水成河" 既道理, 我會努力架啦!!


2007年2月26日 星期一

恭喜晒~~

依個月真係多喜事... 因為同一個月裡面有兩個朋友都生咗兩個豬女, 真係可喜可賀!!

有時會諗, 唔知幾時會到自己呢? 哈哈, 死啦, 依家"發仔寒"已經到了中度嚴重的地部; 自問一定會係一個好媽媽, 因為實在太有經驗; 不過唔好誤會, 只係因為要多得阿媽以前幫人湊BB, 令我學到好多野, 而且仲發覺自己好受小朋友歡迎哦!!! 雖然我都知道早生有早生的好處, 唉, 依家睇黎最快都要4年後啦....  依家唯有恨下先!! 哈哈!!


2007年2月22日 星期四

隨心

又係時候寫返個blog啦... 自上年年中開始個版面後就停工至依家.  時間快到你唔信, 就黎又二月尾, 真係唔敢想像!!

你問我今年有咩期望? 哈哈, 無喎! 只係無奈地繼續"投入"我的忙碌工作... 好好享受回家的一刻, 以及和享利在假期的hea...

宜家要開始為五月頭倒數, 因為我會放一個星期大假!! 不過, 依家仲未諗到去邊旅行呀!!?